Hissar & Dissar

Nu var det länge sedan jag gjorde en Hissar & Dissar så tänke köra på en :)


* Flätor - Jag vet inte riktigt men nu har börjat gilla att ha flätor, tycker jag passar i det och sen ifall man vill så kan man ju sova i det och sen på morgonen får man fint lockigt hår utan att använda en locktång som sliter på håret ;)

* Mina nya halsduk - Kan ju skryta lite om att jag gjort den själv också :)




* Twilight böckerna - Huhu är helt fast i dom! Asså man måste läsa dom! Okej man måste inte alls läsa dom men det är helt klart värt det!



* Tokio Hotel - Hiss hiss hiss hiss till 1000!! Har man en gång älskat dom så kan man inte sluta göra det heller ;)
Och nu är det 40 dagar kvar till 4 Mars, Globen, skrikande fjortisar (xD), pirret i magen dom sissta sekundrarna innan dom kommer ut på scenen !! LÄNGTAR!! :'D









* Att se kompisar lessen - Finns väl ingen som tycker men i alla fall. Tycker det är jobbigt att se folk lessen för blir själv lessen då.

You know this is my homies? ;)



* Prov - Haha diss diss diss diss hära!! Har 2 prov i morgon som jag ska plugga på nu efter jag gjort den hära!

* Ont i benen - Sträckt mig på nått konstigt sätt i benen på gympan i går, haha hur lyckas man? xD

* Att vänta - Hatar att vänta på saker, just nu hatar jag att vänta tills 4 Mars! Huhu jag kommer vara så glad den dagen :'D


Kommentarer
moa

sv: haha ja :))

2010-01-26 @ 16:43:55
URL: http://moabernhardsson.blogg.se/
tina

gud vad du börjat härma mig i en massa saker på bloggen! :o

2010-01-26 @ 22:50:32
cecilia

haha nu fattar jag ;)

2010-01-27 @ 17:09:37
URL: http://cecilliaaonly.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0