hos felicia :)

Hej!
 
Sitter hos Flisan vid hennes dator medans hon duschar, sen ska vi kanske ute och vara med Tina och Christian ifall vi hinner det och inte Felicia sölar sig, för Tina ska fara till pingstkyrkan klockan 9 alltså om ca 1 timma -.-'''

Hann ju inte vara med henne och Christian idag på dagen för dom sölade sig och sen var jag tvungen att äta mat och sen efter att jag ätit så kom Felicia och hämtade mig för ska sova hära i natt ^^

HAHAH sitter och kollar på värsta sega filmen som går på 5;an nu, haha den är jätte rolig XD
Det är en apa i filmen bara så ni vet, det är därför den är så rolig, haha nej men jo.

Nu blev det massa svammel, hehe.

Tycker att Felicia ska bli klar nu så vi hinner vara med Tina och Christian innan dom ska fara :(
Jaja ska försöka göra så Felicia skyndar sig lite nu, så måste sluta skriva ^^


söt bild på mig och Flisan ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0