I ain't never gonna shut you out!

Seriöst ibland suger livet ganska så hårt, för vad jag förstått så kommer min vecka se ut så att jag kommer plugga varje kväll, åh vad kul.
Har prov och läxförhör på fredag och det vill inte gå in i huvudet hur många gånger jag än tränar orden, floderna, haven, sjöarna, städerna, länderna osv osv :(
Sen måste jag städa mitt rum också för vill inte ens vara i mitt rum för det är stökigt. I dessa stunder så kan livet suga rätt hårt.

Okej ska sluta klaga för det fins värre saker än det, så ska berätta nå roligt istället :)
Mamma och jag bakade bullar idag, gu vad duktiga vi är, och dom blev sjukt stora haha kan typ äta en och bli mätt (y)
Och mamma köpte ett nytt silvershampoo till mig och ny hårinpackning idag ^^

Haha fick för mig för ett tag sedan att jag ska köpa mig en dagbok och typ skriva i den ibland, men jag skulle aldrig skriva i den det är ju det, men lite kul ifall jag börjar göra det i alla fall och så sen när jag är kanske 60 år så hittar jag dom, gu vad kul att läsa det ^^

Men nu ska jag ta och plugga lite och sen se en film ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0