rörigt inlägg under

Inlägget under blev helt rörigt för hade brottom, haha :)

Ska i alla fall ta och plugga nu och ta en duscha, fixa väskan med gympa kläder till i morgon osv osv :)

Har pratat lite med pappa också för har pratat med han om att praktisera hos han under vecka 11 ifall jag inte hittar nånting här hemma. Men tror det blir hemma för det blir så jävla dyrt att fara till stockholm vecka 9 och sen hem under vecka 10 och sen tillbaka under vecka 11. Sen måste mamma också betala mina linser och så skulle vi byta glas i mina glasögon ( haha nånting ni kanske inte visste va, att jag hade glasögon ;) ) så det blir ju några tusen om man säger så, och då får jag bara skulkänslor, men jag antar att vi får se hur det blir med den saken ^^

Men ska lägga mig i ett bad nu och plugga och bara ta det lugnt ett tag innan jag ska sova ^^

Men tills vidare får ni ha det så bra :)
                                      


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0