syntest

Hallå!

Har precis komit hem från stan, var och kollade synen. Den har blivit sämre, var vell inte nån nyhet för mig när jag börjat märka det den senaste tiden. Så fick med mig ett par linser hem som jag ska ha i 1 månad nu.
Haha ni skulle ha sett när jag skulle ta på mig dom och när skulle ta av mig dom, satt dära i typ 30 - 45 min och skulle lära mig hur man gjorde, haha.

Men träffade Tina och Christian, haha bäst var ju när jag bah
jag; jag har f*n linser på mig! ;o
Tina; Va? Har du glasögon? ;o
Jag; Haha ja ^^ HAHA JAG KAN SE PÅ LÅNGT HÅLL !! :D

Sen drev jag lite med mamma också ^^
jag; Jag visste inte att världen var så hära vacker :o

Men nu ska jag se andra avenyn och ta det lugnt ett tag för har ont i huvudet och mår lite illa, har gjort det sen jag vaknade på morgonen :/

BTW, bara så ni vet så skäms jag inte över att jag har dålig syn när nästan hela sverige har det så jag är ju inte ensam om det om jag säger så, och varför skämmas då alla går ju ändå och ska prova doms glasögon som har det och nu när man nästan ser alla med 'nördbrillor'' ? ;)



Yes det är ''nördbrillor'' som jag testade av Ellen i går :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0