14 Juli 2010

Hallå!
Satt upp till 3 i natt och såg Mean Girls och Paranormal Activity, satt och var helt spänd under hela Paranolmal Activity så har lite ont i nacken idag, haha, tur att Balto kom efter en stund och lade sig i soffan brevid mig, då kände jag mig trygg och kunde slappna av, söt hunden :)
Men när jag tittade på klockan och såg att den var halv 3 så gick jag och lade mig.

Vaknade vid 10 i 12 och gick upp och såg Desperate Housewifes och åt frukost, nu hade jag tänk se klart Paranormal Activity som jag inte såg klart igår och sen tror jag vi ska till veterinären för Balto har börjat kli sig jätte mycket upp vid höger framben så han har tappat hår och fått ett stort sår så jag vill åka och kollade vad det är för nånting som gjort att han börjat klia sig så mycket dära.


min lilla buse ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0