16 Juli 2010

Hallå!
Lessen att jag inte bloggat fören nu men for in till stan vi 12 och träffade Isabelle (en kompis), gu vad jag failade när jag skulle gå upp på plattan, haha gick åt helt fel håll ju men kom till slut upp på plattan.
Vi satt på Taco Bar ett tag oh pratade och självaste Peter Nilsson (Kissies lillebror) satt några bord ifrån oss men feg som jag är vågade jag inte gå fram och fråga om en bild och sen satt han och åt och var med en kompis och då är det inte så snällt att gå fram och säga ''Hej hej du är Kissies bror va? Peter Nilsson? Kan jag få ta ett foto på oss två?'' så det blev inget med det.
Men i alla fall så gick jag och Isabelle till H&M och kollade runt lite dära, men sen var hon tvunngen att fara för hon skulle iväg nånstans kommer inte ihåg vart men vi ska träffas sen nästa vecka innan jag far hem.

Men nu kommer typ det värsta på hela dagen, jag gick ner dit jag skulle och så står massor med säkerhetsvakter och säger att tågen är inställda för det har hänt en olycka så vi var tvungen att ta bussen så då var jag tvungen att leta efter nån ersättningsbuss som gick till Västra Skogen så jag skulle kunna ta mig hem, men efter att det kommit 2 bussar som fyllts på 2 sekunder så får vi veta att dom öppnat blå linjen igen, fasiken vad tur man har ibland!

Men allt och jag är hemma igen, är bara lite sur på mig själv för att jag int tog en bild med Peter Nilsson, haha fr spana efter han nästa gång jag far in mot Centralen :)
Har inga bilder från idag men kan bjuda på en bild på Peter Nilsson.



en bild jag tog från hans blogg http://peter08.blogg.se/ :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0