26 Juli 2010

Hej!
Har varit hela dagen med min kusin! Vaknade vid halv 9 av att hon ringde och skulle väcka mig men jag trodde jag drömde så jag klickade och råkade stänga av mobilen så det vart ett h-vete att starta om mobilen när man är trött och är som en zombie på morgonen.
Kastade i mig frukost sen hem en sväng och byta skor sen skynda sig att ta bussen som gick 9, 40 till Luleå, sitta på den i ca 1 timma och vara en zombie.

Men sen när jag hoppade av bussen så var jag inte mycket till zombie längre, vi gick runt på stan ett tag sen ringde hennes kille så då tog vi en fika och satt och pratade och skratta ett tag, dom två är helt störda ju, haha vi bestämde oss för att sväga in på kärleksbutiken, haha!

Sen gick vi för att leta efter en Sushi resturang och det tog ju ett tag för ingen av oss visste var det fans en i Luleå men vi hittade en tillslut som dom kungar man är, så vi åt sushi och sen sprang vi till bussen med fulla magar och det gjorde så vi båda mådde lite illa och somnade på bussen och vaknade precis när vi skulle stiga av, så då gick i hem till henne och så fick jag träffa hennes söta lilla katt, så liten och söt!

Och så var vi förbi mormor en sväng och drack kaffe och pratade en massa, men sen kom min kusins kille för han skulle hämta upp oss och skjussa hem mig.
Så nu är jag hemma, har precis tagit en dusch och är super trött, ska lägga mig direkt efter Sex And The City ikväll för i morgon åker jag med mormor och massa andra till Lycksele.
Så ska packa kläder och grejer ikväll för ska vara klar i morgon klockan 9....

Nu blir det att sova i soffan ett tag :)



Kommentarer
josefine

Jag tror inte ni vågar svara på min sexfråga i bloggen ;)

Finns fler sexfrågor i kategorin "Jag frågar dig" ;)



2010-07-26 @ 17:16:52
URL: http://josefinesymaskiin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0