43 min

Har suttit i 43 min och pratat om en massa saker med Isabelle (en kompis som bor hära) vi ska träffas på fredag och bara hänga hela dagen, härlig!
Var sjukt länge sedan vi sågs sissta, ca 2 år sedan, tiden går fort.
Ska prata lite med min pappa så han kan följa mig till T-Centralen och vara dära resten av dagen med nån av sina kompisar, för är inte så duktig på tunnelbane tiderna och vart man ska och så, skulle klara av att fara mkring i sundbyberg men utanför, nej då är jag riktigt kass kan jag då säga, haha :)

Ska ta mig lite och äta och sen se en till film, blir inte veterinären idag, dom ringde och sa att vi fick komma klockan 11 på fredag istället, sjukt dåligt tycker jag men dom hade tydligen fullt och på akuten var det ingen ide att komma tydligen.
Jaja dom gör sitt bästa och vi fick i alla fall en tid så det är ju bra :)

Ha det!


Kommentarer
LIIV - vanlig men unik

vad är det för djur och vad för fel? :-O

2010-07-14 @ 19:45:38
URL: http://liivahliin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0