Gröna Lund

Oj vilken dag!
Vi kom till Gröna Lund vid 20 över 12 tror jag och stanna till klockan halv 5 då jag fick huvudvärk och ville hem.
Åh jag har haft så kul! Och vi kanske ska dit IGEN innan jag far! :D Jag har världens bästa pappa!
Åkte allting förutom frittfall jag vågade inte för jag kommer ihåg paniken jag hade förra året, men ifall vi ska dit igen så kanske jag tar och åker den 1 gång i alla fall :)
Lite synd att man bara gör sig illa när man åker Insane, pappa har 4 st blåmärken på magen sen efter att vi hade åkt Insane och jag har lite ont i bakhuvudet för jag slog i huvudet flera gånger när vi åkte.






Häxkvaste :)




Kataulten


Man fick göra sin egen slush för 50 kr, min till vänster och pappas till höger :)


den hära bjuder jag på :)


Aj är allt jag säger...


Det hära lilla jag gick på 55 kr men helt okej när man är hungrig :)


Vi tog en sväng in i lustigahuset, pappas som tagit bilderna så därför dom är suddiga -.-












Jag vann en söt liten råtta när vi skulle kasta bollar :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0