hemma igen

Hallå!
Vi for ut till Drottningholm och gick runt i solen medans Balto lekte med några andra hundar.
Solen har verkligen stekt idag men nu är den borta, jag och Balto sitter ute på balkongen och svalkar oss för inne kan man då inte vara för det är för varmt och Balto luktar bajs, hehe nej men han har badat så inteså kul att ha han inne så sitter med han ute på balkongen så han inte börjar pipa för att han är ensam :)

Snart ska vi gå ner till affären och handla lite mat för pappa hr inte handlat innan jag kom hit.
Och shampoot är slut så kunde inte duscha igår så känner mig ganska äcklig om jag säger så men som jag brukar säga ''det är inte så noga'' men shampoo måste man ju ha och så ska jag köpa nå juice för det har inte pappa heller hemma.

Men nu ska vi gå ner till affären och handla lite, kram! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0