hemma

Hallå kom precis in genom dörren, antar att ingen är hemma nu utan är ute på Boden Alive ska ju som sakt ta det i morgon och på lördag istället för idag :)
For iväg med mamma och min lilla kusin till min låssas pappa för min kusin ville leka med min låssas syster så dom gjorde det ett tag och så åt vi middag och sen skjussade vi min kusin hem, sen iväg till Systemet och sen ut till min låssas pappa igen, har varit dära till för kanske 30 min sedan då vi for och handlade kaffe och chips.

Om jag säger så, så är det lite surt att sitta vid datorn när alla andra är ute på området och har kul, haha men blir nog roligare för mig imrogon när jag kommer längta till i morgon så mycket idag, haha :)
Hoppas ni hare kul i alla fall, åk lite extra åt mig eller haha ni kommer nog se det hära i morgon, men jaja.
Ska se en film nu och försöka att inte tänka på Boden Alive, kram! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0