(MobilBloggar) hallå! Är i uppsala nu vi k...

dsc03504 (MMS)

(MobilBloggar) hallå! Är i uppsala nu vi kom hit vid 1 tror jag och gick omkring inne i stan det var nån matfestival och maten kom från alla olika länder så farfar köpte massa olika saker som tex vitlöks oliver, soltorkade tomatoliver, korv, kakor osv. Gick in en snabbt på HM och köpte lite grejer som jag visar i morgon. Seriöst dom har så sjukt mycket mera att erbjuda hära nere än hemma, kanske inte så svårt att första men i alla fall. Men vi gick och fikade och satt och pratade om allt möjligt men sen när det började att dugg regna så for vi hem till farfar, det var helt fullt i bilen för farfar och hans fru hade köpt massa saker. Men just nu så sitter jag i soffan och läser "elsas mode" och dricker lite cola medans dom andra bygger ett partytält fast dom kallar det nått annat franskt men jag säger partytält. Glömde datorn hemma eller ja glömde och glömde men jag orkade inte släpa med den när jag kan låna en dator av farfar om jag vill och sen ska jag bara vara hära 1 natt. Men det blir inte så mycket bloggande idag kanske nått till mobilbloggs inlägg men annars skriver jag imrg. Ha det! :)



Kommentarer
Rebecca

sv: ja det är riktigt hemskt att någon kan utsätta en liten flicka för nåt sånt här ! Hjärtlös typ.. :(

2010-07-18 @ 05:28:13
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
FRIDA HJÄRTA KEVIN

Mysigt! :)

2010-07-18 @ 12:59:05
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0