(MobilBloggar) har varit ute och kört mopp...

dsc03507 (MMS)

(MobilBloggar) har varit ute och kört moppe med lilla syster runt där dom bor, gjorde massa fula och roliga miner till alla bilar som körde förbi oss, haha lita pinsamt när en bil full med massa snygga killar körde förbi oss men dom skrattade bara och gjorde massa miner tillbaka. Vi körde ända till degerbäcken men när vi började frysa så vände vi och det var massor med bilar som stängde in till hedenbasen och sen mötte vi polisen och den stängde också in dära så jag tror det var nått race dära i kväll. Nu ska jag lägga mig och se en film för internet är dött som vanligt i den hära hålan så finns inte så mycket att göra. God natt! :)



Kommentarer
Anna

sv: haha jaså :D tänkte när du skrev "llämnar jag stockholm för detta" xD hahaha

2010-07-25 @ 02:15:55
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
mmautildah

Fin blogg :)

2010-07-25 @ 13:26:29
URL: http://mmautildah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0