ser film med lilla syster

Hallå!
Vi blev bjuda på sushi! Fasiken vad gott och snällt att bjuda på det! :)
Men vi fick vänta rätt länge innan det var klart för vi var ju 7 personer som skulle ha, haha!
Sitter och ser film med min lilla syster nu, giisa vilken film? Haha självklart Triple X, världen bäsat film!
Ska hämta mera kaffe för är riktigt kaffe sugen!
Tror inte att jag sover borta i natt för vi måste i alla fall hem och tvätta i morgon för har massor med tvätt sen när jag var i stockholm, lite konstigt av mig att inte använda pappas tvättmaskin när han har en och slippa ta med mig så mycket smuts tvätt varje gång jag kommer hem, haha :)

Ska se klart filmen nu, kram! :)


Kommentarer
elin

hej hur mår du :)?

2010-07-23 @ 11:46:23
URL: http://elie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0