shoppat klart nu

Blev en sväng till varma IKEA för att köpa tavelramar, kom vi ut med nå tavelramar? Hehe nej vi kom ut med, koppar, ett täcke och massa annat som vi inte skulle ha, haha.
Blev en sväng till nån outlet där dom har massor av dyra plagg men inget föll mig i smaken och jag var ute efter ett par shorts och dom hade bara kjolar på dam kläderna, lite surt.

Men vi for till Kista och gick runt på H&M och Gina Tricot i 30 min sen blev det Sushi, sat*n vad gott det var! lite sen lunch och sushi är aldrig fel! ;)
Gick in på Bokia och kom ut med 4 st böcker när jag bara skulle ha en, haha men man fick 4 för 3 så klart man slår till? ;)
Sen fort in på H&M och ta första bästa shorts som fanns och betala och sen åka hem, då var vi less på att vara inne på stan.

Ska ta kort på grejerna så hörs om en stund! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0