1 Juni 2010

Gu vad härligt väder det är! Vill ut nu och sola och bli brun men det kan jag inte göra.....
För jag har nog världens snällaste Kemi lärare som förstår att jag tycker Kemi är svårt och därför låter mig göra provet i morgon även fast alla proven skulle vara klara idag eftersom att dom sätter betygen i morgon, så hjärta på min lärare<3

Så det blir till att plugga idag också, kanske inte så kul men så kan det vara ibland.
Men i morgon så är det slut med det och nästa vecka får jag frihet, äntligen sommarlov säger jag bara då!
Stockholm, Gröna Lund, Boden Alive, Luleå Kalaset, Glass, mm, LÄNGTAR! :DDDDD

Okej nu ska jag plugga, kanske blir lite mera bloggning idag, vi får se :)


bild från förra året när jag hade svart hår och kolla alla mina fräknar !! ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0