13 Juni 2010

Först vill jag bara säga att jag tappat bort min mobil den ligger väl kvar hos min låssas pappa så får väl den ikväll när vi far dit igen :)
Så ifall ni vill nånting får ni skriva på facebook eller msn för antar att jag loggar in dära.

I alla fall så har jag gjort sönder en lins råkade göra så den blev i 2 delar, BRA CECILIA BRA!
Så måste ha glasögon på mig för att se nånting, ska till Synsam i morgon och hämta en ny.
Det är sjukt varmt ute men jag måste städa mitt rum för det ser förjvligt ut.
Sen ska jag ut! Vill inte vara inne.

Men skriver mera sen när jag städa klart :)
Kram!


En bild mamma tog på mig för ett tag sedan, ser ut som att jag sitter och ber till gud eller nånting, haha! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0