15 Juni 2010

Ut med er! Det är sommar och vi har sommarlov!
Jag tänker i alla fall inte sitta vid datorn hela sommaren när man kan vara ute utan att frysa tårna av sig.
Igår så var jag och hämtade en lins och så for jag hem och hämtade ett par byxor och vad ligger då på hall golvet? Jo mina nya linser som jag ska byta till, jaja, skit samma :)
Och så var jag ute med mina syskon och hoppade studsmatta (ja i regnet?) men sen när vi blev blöta så gick vi in igen.

Idag så vet jag inte riktigt vad som händer, orkar inte göra nånting, är på rätt kasst humör just nu.
HA! Tror jag ska nöta The Sims 3 ett tag, vi hörs! ;)

Btw!
Haha! Mitt minsta syskon har sin kompis Freddan hära och dom leker drake/monster/spöke och så sa dom nyss'' Hjälp! HJälp! Vi har ingenstans att bo!'' och ''Nu kommer monstret! Nu ska vi spöka lite! AKTA DRAKEN!!!'' haha dom är så söta! xD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0