19 Juni 2010

Har kollat på Victoras och Daniels bröllop hela dagen, jag menar det är 1 gång och aldrig mera och diggar Kunga Familjen till 100! Vill också vara kunglig, dom jobbar inte men får ändå massa pengar och kan göra massor med roliga saker, ganska nice eller vad? Nej men inte bara därför jag gillar dom, dom verkar vara rätt coola personer :)

Tänkte bara säga att jag lever och sitter och kollar på 1an restan av kvällen tycker ni andra borde göra det också även fast det kommer gå i repris (antar jag) för det är 1 gång och aldrig mera dom gifter sig, och det var så sjukt gulligt när Kungen gav Silvia en rosa ros, då satt jag faktiskt och sa ''Awww ^^!!!''
och alla är så finköädda och klänningarna är helt sjukt fina! VILL HA!
Jaja ska gå och fortsätta se nu :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0