20 Juni 2010

Hallå hallå :)
Såg ju på Victorias och Daniels bröllop igår, det var faktiskt riktigt fint lite tråkigt att alla klagade på hennes klänning, tror faktsikt det är ganska svårt att välja klänning för man ska ju bara ha den 1 gång och hur man än gör så är folk ändå inte nöjda, jaja hoppas Victoria var nöjd, antar det annars hade hon inte haft den klänningen.
Tyckte det var så fint när dom bytte ringar och Victoria och Daniel började gråta, och talet från Kungen till Silvia, hihi japp jag är en rojalist, jag diggar Kungafamiljen ;)

Jaja slut pratat om det, var en sväng till Luleå igår och köpte ett nytt USB, får se ifall det räcker eller ifall jag måste köpa ett med 16GB, kommer svida lite i plånboken.
Håller på att ladda över massor med bilder till USB;et just nu men ska hoppa in i duschen och sen se en film, tror också att min moster skulle hit en sväng, hon ska köpa mina vita nya skor tror jag, ni vet dom som kostade 500 kr.
Yes ska sälja dom för dom gör GRYMT ont att gå i så kommer ju inte använda dom, inte så konstigt när dom är 38;or och jag har 39 på fötterna, tur att man har en snäll släkt då :)

Skriver mera sen, kram!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0