3 Juni 2010

Hej! :)

Vaknade idag vid 7 och mådde jätte illa och hade ont i huvudet så sov vidare och vaknade 10 i 8 men mådde inte bättre som mamma fick sjukanmäla mig idag, vaknade sen vid halv 12 och då gick jag upp och kollade på Desperate Housewifes och åt lite nudlar och tog en huvudvärkstablett och ett alergi piller och den dära nässprayen och nu hoppas jag på att jag blir frisk snart.

Hihi drömde om värsta snygga killen i natt och blev jätte lessen när jag vaknade och fattade att det bara en dröm.
Drömde att han och jag ute på stan och så skulle vi köpa glass och han var jätte snäll och söt och....haha ;)

Men ni vet när man drömmer och så händer det nått läskigt och ska man springa då går det så jäkla sakta och dom andra kan springa som vanligt medans man springer i slow motion och när man försöker att sprinag fortare så springer man långsammare! Det är jätte jobbigt och jag får panik, haha! xD

Nu ska jag gå och kolla på en film eller nånting, så skriver mera senare :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0