5 Juni 2010

Hejsan!

Är sjukt trött efter skoldagen och direkt när jag slutade for jag hem och hämtade mian pengar och så for jag och Felicia till luleå, sen när vi åkte hem så somnade Felicia och jag kämpade med att hålla ögonen öppna, haha!
Men då jag kom hem så gick jag och vilade en stund på soffan och vaknade när det var middag.
Hittade inget i luleå som jag ville ha förutom ett par strumpor, haha. Ska leta vidare efter nån tröja eller så inne på lindex hära hemma och inne på Kapphal och SeeMe.
Sen har jag hittat ett par skor som jag måste ha inför sommaren för kan ju inte bara ha tygskor måste ju ha ballerina också annars kommer det blir jäkligt varmt + ett vitt nagellack för jag har ju puttat ner mina 2 nagellack bakom elementet och nu får jag inte tag i dom, duktigt Cissi, duktigt!
Så det kommer nog svida lite i plånboken om jag säger så.

Nej slut på pengar pratet, ska gå och se en film och sova till den, haha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0