Dove B.U.S

Tog nyss en dusch och har rakat benen och dränkt mina ben i Doves B.U.S, får ju nästan ingen fär, spelar ingen roll om jag ligger ute en hel dag och solar, blir ändå inte brun, lite surt när andra blir brun på 1 timma, men så är det.
Vågar inte sätta mig i soffan för är rädd att det ska bli märken på soffan efter Doves B.U.S haha, ska göra lite te för har lite ont i halsen lite surt att bli förkyld precis innan Boden Alive, eller hur? :)
Funderar på att gå och smörja in armarna med Doves B.U.S också, men då måste jag smörja in halsen och framsidan av ''brösten'' asså INTE pattarna,
(haha ) och det blir så jobbigt, men ska köpa Doves B.U.S för ansiktet också :)

Okej men nu börjar Ugly Betty och hade tänk se det så måste gå nu, kram :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0