hemma igen

Är lite smått sur, men det är väl för att jag har lingonvecka och för att jag druckit dåligt, men har ont i fötterna efter mina skor som kostade 500 kr, bortkasdade pengar ifall jag bara får skavsår och ont i fötterna, bra Cissi BRA! -.-'
Vart sen sur för att jag inte hade några fina avslutningskläder tycket jag hade så tråkiga kläder jämfört med alla andra, jaja skit samma.
Efter att jag varit på avslutningen så for jag till stan och väntade på Felicia, vi skulle se studenterna (har massa fina bilder) och gå på stan bara.
Men sen när Marcus kom så for jag hem, för har ont i huvudet och är sur så det är inge kul att vara med nån då :)
Nu ska ta en huvudvärkstablett och vila och se lite tv och dricka massa vatten.

Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0