New York

Har ni tänk på en sak?
Att ofta i läskiga filmer så händer det i New York? Det händer naturkatastroger som i The Day After Tomorry och som i I Am Legend, monster kommer som i King Kong och Cloverfield, mm.
Så därför är det en stad jag inte kommer våga besöka, haha låter säkert jätte töntigt och ifall det var nån annan som hade skrivit så här hade jag säkert sakt ''HAHA f*n vilken tönt!!, haha!!!'' men jag är helt seriös jag kommer inte våga besöka New York, kommer säkert fara dit i alla fall men kommer vara nervös hela tiden och tro att det kommer hända nånting, haha.
Men sen finns ju Sex And The City och där händer ju aldrig läskiga saker, haha! ;)

Nej skulle jag fara till New York skulle jag vara nervös hela tiden som den lilla fegisen jag är.
Och jag vet att det bara är film men jag kan ändå inte låta bli att tänka ''Tänk om det händer på riktigt??????? ;o''





 











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0