slingor

Har suttit hela kvällen och gjort slinger eller jag har inet gjort det utan mammas kompis som är frisör har gjort det på mig, gjorde blonda slingor i utväxten för att det skulle få lite liv i sig och resten kommer att bleckas i sommar av solen. Har försökt att ta lite bilder på hur det blev men får ingen bra bild men ska förska att få en bra bild i morgon på hur det blev och så får ni se då :)
Kanske gör fler slingor till helgen ifall jag hinner och ifall jag ids, vi får se hur det blir :)

Nu kommer väl folk säga ''Varför färgade du inte hela utväxten'' och börja tjata om det.
Varför jag inte färgade hela utväxten var för att det käns så onödigt när det snart är sommar och då bleks mitt hår av solen och jag ids inte och vågar inte färga hela utväxten för är rädd att jag ska tappa håret, sen ville jag testa nånting nytt och göra lite slingor och jag är faktiskt nöjd och det är jag som ska bära det så egentligen behöver jag inte ''försvara'' mig.

Nu ska jag faktiskt göra lite skolarbete som ska vara inne nästa vecka (kommer på nästa års betyg) och sen kolla Sex And The City :)

Tack för hjälpen i alla fall med slingorna mammas kompis! :)

Kram! :)


det hära är det närmaste som jag kan beskriva att det ser ut nu fast i utväxten då, men det är ändå inte riktigt så, haha ska ta foto i morgon så ska ni få se hur det ser ut :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0