suck

Har ont i huvudet för är på dåligt humör.

Dom håller på att bygga om borta på folktandvården och då skulle vi fråga en kärringen som satt i receptionen om vart vi skulle gå, tror ni det gick? Nej, hon stog dära med nån jvla kompis och babblade om hundvakter, så jvla respektlöst! Gör ditt jobb och sluta snacka fritid när du ska jobba?!
Men efter typ 5 min så frågade hon med världens bitch blick ''Ville du ha hjälp?'' seriöst ville bara klappa till henne då, men fick i alla fall veta vars jag skulle gå, och då måste man ju säga till att man kommit och självklart sitter det ju ingen dära och gör sitt jobb?
Träffade Jenny som också skulle till tandläkaren och berättade för henne för tyckte det var så respektlöst att göra så som den dära kärringen gjorde, men fick komma in hos tandläkaren sen och hon var en riktig satmara dryg och otrevlig så jag började ju käfta tillbaka självklart ;)
Mamma blev lite arg på mig men det skiter jag faktsikt i för är nån otrevlig och dryg mot mig är jag det tillbaka, men jag blev så jäkla irriterad så jag gick bara därifrn och sa ''Tack för ingenting''.
Tror inte ni förstår nu när jag skriver det på bloggen men hade ni varit dära hade ni nog också blivit jäkligt irriterad.

Ska man gå till en tandläkare ska man då ha en egen som vet vad den håller på med ;s



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0