29 Mars 2010

Hallå dära, har precis ätit middag och innan det var jag på stan med Felicia, vi skulle hitta en present till hennes lilla bebis (haha) nej men hennes kille, blev en super fin DC tröja :)
Och vi åkte till Dollar Store och köpte en dricka och en påse chips och satte oss på toan som finns på Dollar Store och åt chips och drack dricka, haha.
Hade världens bästa mening ifall nån skulle komma och ville gå på toa XD
''Jag har rännskita!'' haha.......asså det låter inge kul när man skriver det på bloggen :(

Sen skulle Felicia hem men då var mamma på stan så jag var med min mamma ett tag :D
Sen for vi och handlade lite mat och nu ska jag plugga för har prov på onsdag och kan typ inget, shit shit shit!

Men bjuder på en bild som jag hitta på Tinas blogg nyss :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0