9 Mars 2010

Hallå :)

Sitter på pappas jobb nu, dom har möte just nu men jag behövde inte vara med på det.
Har suttit i media studion sen 8 . halv 9 tiden fram tills 11 och jobbat med foto och beställt grejer som vi behövde nytt av. Typ hårddiskar och grejer till datorn :)
Men vi fixade headern på bloggen så den blev ljusare och så fick jag lite tips på hur jag kan göra ifall jag inte vill använda photoshop, för använder ju inte det jag använder ju bara picasa ^^

Sitter i alla fall och jobbar med en recension som ska till skolan när jag kommer tillbaka.
Btw, saknar er alla dära hemma, stockholm suger utan er, kom hit vad f*n! :D

Men ska fortsätta jobb nu och så, haha ska bara sitta på facebook i nån timma först ^^
Jag hade tänk ladda in nå bilder från konserten idag men antagligen glömmer man ju usb sladden hemma -.-'''
Får ta med den i morgon istället ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0