fixat mig en dator nu ;)

Har ÄNTLIGEN fixat mig en sprillans ny dator, höhö :)
Det tog ett tag men nu har jag en dator.
Har fått ett eget kort så jag kommer in i alla rummen i byggnaden, man måste ha kort eller kod till typ alla rummen ;o

Men snart så slutar pappa och då ska vi hem och äta och sen vid typ 8 tiden måste vi till arlanda men jag vet inte ifall jag vill följa, men vi får se.

Måste bara påpeka att dom har jvligt god choklad på pappas jobb, haha asså varmchoklad.

Trevligt trevligt på pappas jobb idag i alla fall, dom tycker jag frågar mycket och ofta ''varför'' xD
Haha ja så kan det vara ibland, men ska fixa mig så vi kan fara från pappas jobb snart ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0