framme i go Boden nu!

Hallå!

Är hemma nu, sitter och kollar på New Moon (haha mamma har blivit värtsa twilight fanet och nu har vi båda filmerna XD) åh det rä så jävla skönt att vara hemma tillbaka till verkligheten ;)
Har precis ätit middag, det blev Tacos idag, egentligen hade vi tänk köpa suovas kebab men vi ändrade oss :)

Ikväll så ska jag bara tare lugnt och ligga och slöa i soffan, ska visa lite bilder och berätta lite om vad jag gjort i stockholm för mamma, vi ska ha mor och dotter kväll idag. Mysigt! ^^
Så vi har köpt hem chips och dricka och så ska vi se nån bra film, typ triple X som jag bara sett 57 gånger ;)

Men nu ska jag gå tillbaka och se New Moon :)

PUSS OCH HEJ :)


Kommentarer
Bitterfittan

hoppas du får en fin kväll (:

2010-03-20 @ 17:06:46
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0