JAG ÄLSKAR ATT RITA!

Eller ja..... färglägga, för kan bara göra sträckgubbar :(
Men åhh vad jag skulle vilja kunna rita, som Jenny tex, hon ritar så sjukt fint, men jag tycker faktsikt om att färglägga, det är kul.

Vi hade bild idag och jag började att rita en bild på Janis Joplin och jag tror den kommer bli SJUKT snygg! Ska fråga ifall jag kan få hålla på med den ett tag då jag har rast i morgon, fasiken hade med mig kameran idag till skolan VARFÖR tog jag inge bild på den? VARFÖR!?
Men jag hade bild i går också eller ja egentligen inte men hade inget annat för mig så jag gick och hade bild med 8;1 ett tag och då färglade (DET HETER SÅ JAG KOLLADE UPP DET! JAG VET DET LÅTER SKITFULT, eller jag tycker det, MEN DET HETER TYDLIGEN FÄRGLADE!) jag en påskbild, och hittade en bild nyss på det på Tinas blogg så måste ju bara lägga upp den bilden för jag ser VÄLDIGT kreativ ut på bilden! ;)

Ohja, jag är konsentrerad ^^


Tina hjälpte att måla.


Tina Bloms bilder!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0