känner paniken!

Nu känner jag paniken!
Känns som om jag kommer glömma massa saker, att vi inte kommer hinna till planet, att det kommer hända nånting borta på kallax, att planet kommer krascha.

Jag har aldrig varit flygrädd men nu är jag plötsligt det ;o
Men jag måste i alla fall fixa det sissta nu innan jag far.

Men jag vill bara säga att jag kommer sakna er alla hära hemma i boden, vissa mera andra mindre, älskade som hatade :)
Fan 3 veckor borta från Boden! Kommer ju avlida nere i stockholm (ja ifall nu inte planet kraschar) men jag har kommit på värsta meningen jag ska köra på en dum 08;a som tror den är nånting :D HAHAH!! :D

Men jag har inte mera tid nu att sitta vid datorn, men puss på er alla!

Och Felicia förlåt att jag inte hann vara med dig idag, ville hinna va med dig men hade så mycket att göra!! :(<3
Ringer dig när jag kommer fram till sundbyberg!! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0