lillebror :)

Mamma och hennes kille och min låssas lillebror har varit på hockey borta i....haha ja du vars dom nu var.
Och nu ska min lillebror och mammas kille sova hos oss.
Har saknat min lillebror jätte mycket har inte träffat han på super länge ^^
Ska i alla fall fixa hans säng och så eller ja bäddsoffan så han kan sova direkt när dom kommer hem, haha hoppas han inte snarkar för då dör jag! XD

Men aww tycker så mycket om honom, helt sjukt galen liten kille är han också!
Visst han kan vara super jobbig men då han inte är det så är han världens bästa lillebror, och även ifall min mamma hennes kille kommer göra slut så kommer han alltid vara min lillebror :)
Men ska fixa hans säng nu och sen ska jag äta chips och dricka cola! ;)

Pussen!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0