SERIÖST!! ;o

Seriöst jag måste vara den fegaste på jorden -.-''
Förre gången när jag skulle åka hem och pappa och jag är på Arlanda så gissa vem som står framför mig ikön borta i kiosken?? Jo Amanda Jensen, jag ville ta ett kort men jag vågade inte fråga ifall jag fick ta ett kort med henne så det sumpade jag, och första veckan nu i stockholm så åkte jag och pappa till Kista, vem sitter inte brevid mig vid bortet intill, Amandavardet, samma sak som med Amanda Jensen hära med, men gissa vem som sitter framför mig på planet? NEVERSTORE!!!
Seriöst! Dom är helt sjukt bra! men ANTAGLIGEn vågar jag inte fråga nu heller -.-'''
Åhh! Nästa gång jag ser en känd person ska jag då fan ta kort med den personen!! :o





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0