10 Maj

Tjena Tjena ;)

Kom hem nyss och sitter och lyssnar på Håkan Hellström som vrålar ut ur högtalarna, haha vet ni vad Håkan hellström blir på engelska??
HAKNAN HELL STORM fast då måste man ju kasta om R;et och O;et och säga det högt för sig själv, annars blir det inget kul.

Vet ni, vi skulle ha gått och kollat på en konstutställning och så var det stäng idag :(
Men vi kollade igenom fönstret istället, såg min tavla den hänger typ direkt när man kommer in, skit snygg är den, fick beröm av läraren för det var den första hon såg.

Lärare; ''Vem är det som gjort den dära tjejen med stora glasögon''
Jag; ''Hihi det är jag :)''

Blir jätte glad när folk säger att jag är duktigt, vet inte riktigt vad jag ska säga säger typ tack och rodnra (haha) för blir så glad :)

Ni får ta och titta litet på min SNYGGA tavla som jag är SJUKT NÖJD med :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0