16 Maj

Först vill jag bara säga Grattis Moster på 21 års dagen! Hoppas du får en fin dag och tack för igår!! :)
Haha inte för att jag tror min moster läser min blogg men i alla fall.

Vaknade vid halv 12 idag av att solen var rakt i ögat på mig, hatar sånt och några timmar innan vakande jag av att 2 fåglar försökte döda varandra utomhus men somnade om för gick och stängde fönstret och då blev det tyst.
Vi sov ju hos min låssas pappa igen så vi har varit hos han hela dagen och så har jag varit med mina låssas syskon och lekt med dom ett tag men gick in hela tiden för blev trött på dom och sen var det inge bra väder ute ett tag.

Men sen vid 3 tiden kanske så åkte vi från min låssas pappa och så for vi och handlade och nu är vi hemma, ska sätta mig och plugga ett tag men känner inte för det, är trött och har ont i halsen och är snorig och usch känner mig inte så 100 idag om man säger så.

Jaja så kan det vara, kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0