22a Maj 2010

Hallå hallå! :)
Vaknade för typ 5 minuter sedan när mamma kom in och sa att jag skulle börja vakna.
Vi skulle tydligen inte åka tidigt utan senare på eftermiddagen för det är mindre folk då, smart! ;)
Sitter och kollar på Beyonces franträdande från EMA förra året och undrar när f*n det är?
Men snart är ju MTV Movie Awards så det kanske är senare efter movie Awards? :)
Haha asså EMA och VMA och sånt är viktigt för mig att veta när det är, det är så jäkla kul att kolla på man vet som aldrig vad som ska hända och så får man live musik hemma så det är ju ganska nice ;)

Men ska ta mig nå frukost och fixa mig (ifall jag ids, haha!), jag hör av mig.
Puss! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0