23e Maj 2010

Hejsan svejsan! :)
vaknde vid halv 12 av att mamma och min låssas pappa pratade högt eller egentligen gjorde dom väl inte inte det men hade ju precis vaknat så tyckte allt var högt, haha.
Idag blir det att fixa alla grejerna som vi köpt på IKEA är lite orolig över min spegel att vi ska tappa den på golvet och att den ska gå i bitar, då blir jag nog ganska så lessen.
Men får hoppas på att det inte blir så.
Idag ska jag ÄNTLIGEN få ett färdigt rum, ska slänga ut alla kartongerna och det som är i dom (eller så ger jag bort det, haha!)  ska få sätta upp gardinerna och sätta upp alla speglar och tavlor, hihi!

Men ska gå och kort på det jag (mamma) köpte och sen gå och hjälpa med det jag kan hjälpa med, haha :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0