26 Maj 2010 - MIN Födelsedag = MIN DAG :)

Yes idag fyller jag 15 år, känner ingen skilnad känner mig som vanligt, som om det vilken dag som helst.
Den ända skilnaden är väl att folk säger grattis till mig (även folk jag inte känner? ;o) och att man får presenter och att släkten kommer och fikar.
Tack till alla er som sakt grattis till mig eller skrivit på facebook/sms, blir jätte glad :)
Har alltid undrat varför det är personen som fyller år som ska bjuda på fika, det är väl dom andra som inte fyller år som kan bjuda tycker jag, haha :)

Men ikväll kommer mina 2 mostar min yngsta kusin och min mosters man förbi, blir nog trevligt.

Min söta mamma kom in på morgonen och gav mig frukost på sängen och sjöng, fick ett par örhängen, visar dom sen! Och då frågade jag henne varför ho inte sjöng ''Jag är en enkel marsian och på.....'' och då började hon skratta, jag menade ju tulipan men råkade säga marsian istället, haha! :)

Ska ta lite outfit bilder så dom kommer upp om en stund :)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0