3 Maj 2010

Hallå! :)

Kom hem för ett tag sedan, har varit med Felicia på stan och kollat lite. Hitta lite underkläder på H&M som jag ska köpa så fort jag ids leta fram mitt presentkort :)
Men vi satt i alla fall ute ett tag i solen och drack Juice och så hade Flisan köpt en cupcake så vi satt utanför Korvmojjen ett tag och pratade och drack Juice och åt cupcake.
Men vid fyra tiden så åkte vi båda hem och nu sitter jag hära och ska ta och plugga lite tills min mamma kommer hem.
Har sjukt ont i halsen också och ryggen och knäna och huvudet, haha! Håller på att bli sjuk.....igen.
Nu ska jag kolla lite bloggar och mail och sen blir det att plugga, kram!! :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0