''det var inte roligt''

Haha det kommer säkert låte helt dumt när jag skriver det men det var sjuk obehagligt i verkligheten.
I alla fall så var jag Jenny, Amanda och Elin påväg till Kiosk Baren och ni vet brevid Å gården så finns det typ ett hem för dom som är typ psykisktstörda, pedofiler, osv osv tror jag det är.
Ialla fall så när vi går upp mot KB så är det en gubba/man som står på Balkongen och helt plötsligt så böjer han sig över Balkongräcket och säger till oss.

''Hej små flickor ska ni gå och köpa karameller? Ni kan ju komma upp hit sen.''

och så med sjuk creepy röst och som inte det var nog så såg han ut som Tomas Di Leva, okej jag vet att det kommer luta sjuk roligt nu men nu är det så att jag faktiskt är ''rädd'' för Tomas Di Leva, eller inte rädd jag tycker han är läskig.

Men i alla fall så har jag inte kunnat släppa det så jag har gått runt och sakt ''nej det var inte roligt.....det var faktiskt inte roligt''.
DET VAR FAKTISKT INTE ROLIGT!! DET VAR SJUKT CREEPY!! KOMMER ALDRIG KUNNA GÅ DÄRA IGEN NU!
Nej jag tycker verkligen inte om Tomas Di Leva.

Förstår ifall ni sitter och skrattar nu, skulle jag nog också göra ifall jag var ni men ifall ni hade varit dära så ahde ni också tyckt att det var läsigt ;o



Kommentarer
henna

jag vet vem det är :o det är nå fyllo som brukar vandra runt (y)

2010-05-05 @ 20:15:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0