Green Day, P!nk eller Metal Town

I sommar spelar både Green Day och P!nkUllevi och fasiken vad taggad jag är på att åka och se nån av dom.
Vill se så många artister som möjligt innan jag dör och jag har alltid tyckt om Green Days och P!nks musik så jag tror det skulle vara riktigt kul att få och se dom på Ullevi i sommar.
Men vi får väl se hur det blir med den saken för måste ju ha med mig pappa då och jag vet inte ifall han är så taggad på att åka och se Green Day eller P!nk men han följde ju med till Globen och såg Tokio Hotel, men sen har jag och pappa pratat om att åka på Metal Town och se Rammstein, får väl ta och prata lite med min fader om det hära, haha :)










10.jpg image by fiona_adam



 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0