helt slut

Okej kanske inte men det var jobbigt att cykla i motvind, hatar motvind!

Kom i alla fall nyss hem från stan dära jag varit med Felicia, var ju först på skolan och lämnade pengarna och sen åkte jag till Panelen där Felicia var och åt, sen for vi och köpte en dricka för fick inte smaka av hennes för jag har fortfarande ont i halsen och är snorig så hon ville inte bli sjuk.

Gu vad alla var sommarklädda idag, okej det var faktiskt ganska varmt ute och jag och Felicia var typ helt klädda i svart, haha!
Men det ska tydligen vara varmt hela veckan och i helgen ska det vara över 20 grader varmt ute! Då ska jag ut och fota till en ny header! Inte så kul att ha en vinter header när det snart är sommar ;)

Men ska läsa lite mail och sånt nu, kram.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0