pluggar och tittar tv

Det har blivit lite bättre nu i halsen men hostar fortfarande lite, har druckit flera liter te känns det som fast jag bara druckit 2 stora koppar te. Har inte ont i huvudet längre men är fortfarande snorig och har som sakt fortfarande ont i halsen och hostar.
Men tänke ge er ett tips på en juice som är jättre bra att dricka när man har ont i halsen.
Mamma brukar göra det till mig och det är jätte skönt för dom som.....svider? Eller hur man ska förklara, i halsen. Och det hjälper och sen är det super gott också :)

Men du behöver apelsin och citron.
Kanske 3-5 apelsiner beror ju på hur stort glaset är, och så behöver du kanske 1-2 citroner jag brukar ta 3 för jag tycker det är godare när det är surt, sen blandar du bara ihop det och så har du en hemmagjord ''hostmedicin'' :)



                                              +


                                                  =


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0