Sex And The City

Har pluggat, lyssnat på musik och pratade med Flisan ett tag nu, vi pratade om massor av grejer lite nytt gossip och sånt ni vet, fasiken avd vi garavde när jag skickade iväg ett sms åt fel person tur att det inte var nått pinsamt annars skulle jag väl skämmits ihjäl, haha, men snart börjar Sex And The City maratonet och självklart ska man ju se dom som det Sex And The City fanet man är.
Seriöst jag älskar Sex And The City.
Men ska plugga den tiden som är kvar och sen klockan 22;00 så började och på söndag så ska jag och Felicia gå och se Sex And The City 2 (dom visar inte på torsdag när det är premiär? ;s), kommer nog att bli ganska nice! ;)

Haha ha det så bra! :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0