Vårdcentralen. NEJ TACK!

Fattar inte ens varför jag gick dit, så jäkla onödigt -.-'
Dom började fråga ifall jag hade varit borta mycket från skolan och ifall jag tränade fotboll och ifall det var för att jag inte ville gå till skolan och träna som jag sa att jag var sjuk? Och så frågade den dära jvla tanten typ 75 gånger ifall jag var ''riktigt säker''. Asså är dom seriösa?
Nej jag tränar fotboll för att jag ska kunna säga att jag är sjuk för att jag egentligen inte vill träna?
Sen så skulle dom ta nå jvla hals test på mig och du skulle dom köra ner en jvla träplatta i halsen på mig men då var det nog, då vart jag så jäkla arg så jag sa bara till dom
''Men jag ska väl överleva det hära jvla besöket också? Jag tänker då inte ha nån jvla träplatta nerkörd i halsen på mig!'' och så gick jag.

Fasiken vad arg jag var, ville inte ens dit, har lite ont i halsen fortfarande för att jag har varit sjuk i 2 veckor.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0