10 November 2010

Sorry att jag inte bloggade mera igår men hade ingen lust eller tid för det.
Egentligen har jag inte det nu heller för att jag ska plugga men tänkte slänga ihop ett litet inlägg i alla fall.

Var ju på brandstationen idag vi satt i minst 1 timma och kollade på hur bränder startade och så fick vi se 2 st killar som hade startat en brand + en stor brand som var i Storbritannien på en fotbollsarena så jäkla hemskt det med branden på fotbollsarenan. Lägger upp klippet hära och själva branden startar 1:43 och det är uppe på läktaren. Så jäkla hemskt när endel personer börjar brinna som tex vid 5:57 helt sjukt!

Efter att vi hade sett klart presentationen så skulle vi ut och släcka den brinnande dockan och jag tror jag var den ända som inte gjorde det, haha! Men Pontus skrämde upp mig och sa att mina kläder var sånt tyg som lätt började brinna så jag ville inte släcka den brinnande dockan men jag släckte elden som man skulle släcka med pulver saken,hehe

Nu måste jag gå och plugga ett tag och sen skulle vi få besök, dagens outfit kommer upp om ett tag! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0