10 snabba

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
November 2000. Lekte med mina kompisar på dagis antar jag eller ja vid den hära tiden sov jag nog :)

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
November 2009; Gick i 8;an och umgås mycket vid den hära tiden med Sara och Felicia.

3) FEM SNACKS DU GILLAR
Chips, Godis, Chips, Chips, Chips :D

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Haha ja säg någon låt jag inte kan texten till ;)

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
Resa, Shoppa, köpa en fet villa, köpa en snygg bil och köpa massa coola saker, hehe ;)

6) FEM DÅLIGA VANOR
Sover förlänge, bli lätt sur, hitta massa onödiga ''jag-vill-ha''saker, kolla i kylen när jag har tråkigt x)

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Gå på konsert, umgås med vännerna, spela COD osv, skratta, SOVA!!!!

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Jag vet inte men kanske, träskor? Det är det ända jag kommer på just nu som jag ladrig skulle kunan köpa :)

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Mobilen, datorn, mobilen, datorn :D

10) FEM PERSONER JAG BEUNDRAR:
Sarah Jessica Parker, Kim Cattrall, Kristin Davis, Cynthia Nixon, Beyonce Knowles


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0